סמל עוז דניאל הי"ד שנחטף לעזה – נפל ביום הטבח

קובי פינקלר No Comments on סמל עוז דניאל הי"ד שנחטף לעזה – נפל ביום הטבח

הותר לפרסום: סמל עוז דניאל, בן 19, מכפר סבא, לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), אשר נחטף לעזה, נפל בכ"ב בתשרי התשפ"ד (07 באוקטובר 2023).

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסם כי הלוחם עוז דניאל, בן 19, מכפר סבא, לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), חלל צה״ל נהרג ונחטף בידי ארגון טרור. הוא נהרג בשמחת תורה. הרב הצבאי קבע כי הוא נהרג ומחר תתקיים הלוויתו.

בתוך כך, כוחות צה"ל סיימו בצהריים את הפעילות הממוקדת בבית החולים ׳נאצר’, נגד ארגון הטרור חמאס, שם אותרו ממצאים רבים המעידים על פעילות טרור.

השר סמוטריץ' התייחס היום בכנס ירושלים, למשא ומתן לשחרור החטופים: "המשא ומתן מנוהל באופן הזוי. העסקה הבאה צריכה להיות ביחס טוב יותר עבורנו – חטוף תמורת מחבלים וימי הפוגה על כל חטוף. בוודאי לא ביחס גרוע לאין שיעור. אצביע נגד כל עסקה כזו במתווה כפי שמתפרסם".

ח"כ דן אילוז מהליכוד, חבר ועדת החוץ והביטחון, אומר, כי עסקת חטופים שלא כוללת את החיילים השבויים, תקשה מאוד על האפשרות להגיע לעסקה כזאת בעתיד. עוד אמר, כי החזרתם של תושבי צפון הרצועה לבתיהם, קודם להחזרתם של תושבי העוטף לבתיהם, תעניק תמונת ניצחון לחמאס, ותסכן את החיילים שעדיין פועלים באזור. לסיום אמר אילוז, אסור לשלול כל עסקה מראש, אבל גם אסור לקבל כל עסקה.

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ במהלך סיור בצפון: ״אנחנו מקדמים בימים אלו מאמץ כדי להביא מתווה להשבת חטופינו וממשיכים להילחם. הדרך עוד ארוכה. אני מבקש להגיד לציבור הישראלי – אנחנו לא עוצרים עד שמחזירים. לא עוצרים את הלחימה עד שמחזירים את חטופינו. ולא עוצרים את המערכה, עד שמחזירים את התושבים לבתיהם בביטחון, ומסירים את האיום של חמאס מאזרחי ישראל".

video
play-sharp-fill


0 תגובות